1.Створенння оптимальних умов доступу дитини до якісної освіти, підготовка учнів до життя в суспільстві на основі формування ключових компетентностей нової української школи.
2. Підвищувати рівень професійної компетентності вчителів шляхом впровадження передових педагогічних технологій дистанційного і змішаного навчання. Посилити відповідальність кожного вчителя за якість навчання і виховання, об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів
3. Ефективне використання програмно-методичних документів, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки.
4. Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів та здійснення керівництва їх діяльністю.
5. Продовжити формування системи моніторингових досліджень та впроваджувати їх в освітній процес.
6. Підвищувати рівень професійної компетентності вчителів шляхом впровадження передових педагогічних технологій. Посилити відповідальність кожного вчителя за якість навчання і виховання, об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.
7. Удосконалювати роботу бібліотеки щодо публічної презентації її роботи, оглядів методичної, навчальної і художньої літератури.